Сватбеният ден

Казват, че всяка жена след определена възраст започва да си мечтае за сватбения ден, за дом, деца и семейство. Е, явно аз съм супер инфантил, защото такива мечти изобщо не ми минаваха през главата до днес…

Изведнъж по време на задължителното ровене в интернет случайно попаднах на едно клипче, което тотално преобърна представите ми за това колко ужасни и излишни са сватбите. Клипчето е от сватбата на Vincenca и Feliz, която е красива, романтична и нереална като мечта:

2 thoughts on “Сватбеният ден

  1. Несъмнено райска среда, само дето колцина могат да си позволят подобна сватбена прищявка. Пък и не тропическият остров, белият пясък и лъскавите тоалети правят подобен ден и церемония special. Всичко си зависи от двойката.

  2. Естествено всичко зависи от двойката и точно това силно ме впечатли: в случая не са важни самолета, белите плажове, острова, хореографията, а Желанието… това, че двама души мечтаят еднакво: избрали са да изживеят този момент само двамата, далеч от всичко останало и да му се посветят изцяло… Може да звучи егоистично, но не е, наели са професионално студио да направи това страхотно филмче за да споделят мига впоследствие! В случая аз падам жертва на рекламата, но не е ли страхотно, това да се случи на теб! А райски плажове в България все още има достатъчно, особено септември месец… 😉

Вашият коментар

