Tuatara

Любовта си към Tuatara дължа на един мой съученик от гимназията, когото аз запалих по „гръндж“ музиката, а в последствие това стана негова философия. Когато ми връчи първият албум на Tuatara с обяснението, че вътре свирят музиканти от най-популярните тогава групи, ми беше трудно да повярвам – музиката на Tuatara е по-близо до джаза и няма почти нищо общо с алтернативния рок по това време. Това е уникална хармония с ambient звучене, основано на електрически семпли от класическа клавиатура, звуци от струнни инструменти и дълбокия тембър на рог, които пресъздават eдна наистина визуална и осезаема атмосфера.

ethers.jpgВ основата на групата стоят бившия барабанист на the Screaming Trees и Mad Season Барет Мартин; Джъстин Харъуд басист на Luna; китаристът Питър Бък от R.E.M.; Стив Берлин от Los Lobos и саксофонистът Скерик, създател на Critters Buggin.

Групата има четири издадени албума, в които аз не съм открила слабо парче. Това ме е превърнало във вечен фен на тази невероятно красива музикална илюзия, наречена Tuatara.

Чуйте семпли на Tuatara от джубокса на Fast Horse Recordings, a повече инфо може да намерите на официалния им сайт: http://www.tuatara.com.

Вашият коментар

